Personalistika v praxi pro podnikatele, start-upy a absolventy

29.-30.9.2023, resort Lesní Lázně
Délka: 2 dny, pátek 9:00 – 18:00, sobota 9:00 –15:00.
Cena: 16 625 Kč s ubytováním a stravováním
Hodnocení:
5/5

Personalistika v praxi pro podnikatele, start-upy a absolventy

Školení personalistiky v praxi je určeno jak pro absolventy vysoké/střední školy, ale také pro kohokoliv bez zkušeností, který by se rád profiloval v oboru personalistiky. Školení zároveň využijí také majitelé menších firem, podnikatelé a zakladatelé start-upů, kteří se potřebují v této oblasti zorientovat.

Školení je koncipováno jako kombinace základních teoretických východisek práce personalisty v obchodní firmě, vstupů z praxe školitele a případových studií či zážitkových úkolů.

Školení nejde do právní hloubky zákonných norem pracovně právní agendy a bezpečnosti práce na pracovišti. Tyto dvě oblasti jsou pojaty z pohledu praktického užití ve firmě a v práci personalisty.

  1. Co je personalistika
  • její definice, cíle a role ve firmě,
  • role personalisty (podnikatele-personalisty) vs. role přímého nadřízeného/manažera zaměstnance v řízení lidí.
  1. Pracovně-právní vztahy
  • vznik pracovního poměru a jeho náležitosti,
  • druhy pracovních poměrů,
  • základní přehled práv a povinností zaměstnanec/zaměstnavatel.
  1. Životní cyklus zaměstnance – získávání zaměstnanců
  • vznik pracovního místa, 
  • popis pracovního místa,
  • způsoby vyhledávání,
  • pohovory a výběr zaměstnanců.
  1. Životní cyklus zaměstnance – práce se zaměstnancem po nástupu a v průběhu pracovního poměru
  • adaptační plán,
  • motivace a hodnocení,
  • vzdělávání a další rozvoj,
  • řízení a plánování kariéry.
  1. Životní cyklus zaměstnance – ukončení pracovního poměru
  • způsoby a formy ukončení pracovního poměru,
  • výstupní pohovory,
  • práce s výsledky výstupních pohovorů.
  1. Odměňování zaměstnanců
  • mzda – fixní a variabilní odměňování – možnosti, plusy a mínusy,
  • benefitní systém – jeho role v odměňování zaměstnanců.
  1. Základy BOZP v přímém vztahu na vznik a průběh pracovního poměru zaměstnance
  • lékařské prohlídky,
  • pracovní úrazy,
  • dodržování pracovní doby.
  1. Písemné dokumenty, informační systémy, archivace a skartace
  • založení a vedení osobního spisu,
  • vnitřní předpisy,
  • vedení docházky,
  • vedení mzdové agendy v návaznosti na práci personalisty.

Počet účastníků: Min. 4, max. 12

Registrujte se zde

Zaměření

Pracovně - právní vztahy v kostce
100%
Jak se vyvarovat pokutám a soudním sporům se zaměstnanci
100%
BOZP
100%

Co si odnesete?

Znalosti, které se vám hodí v praxi, ať už jste personalista, mzdová účetní nebo majitel firmy, kteří často myslí na business, na obchod, vývoj, služby a pracovně – právní vztahy nepovažují za důležité, ale mnohdy zapomínají, že mohou ohrozit business v podobě vysokých pokut. Nenechte se pohltit papíry a pojďte s námi toto téma rozseknout. 

 

Reference

Poptejte nás



    Platba kartou online

    Bezpečná platba kartou bez čekaní a odkudkoliv. Toto řešení je jedno s nejrychlejších a také nejbezpečnějších na trhu, proto se není čeho bát.

    Garance spokojenosti

    Přemýšlíte, zda je koučink pro vás to pravé? Vyzkoušejte a uvidíte. V případě, že během 30ti minut nebudete s koučováním spokojeni, můžete koučink předčasně ukončit a vrátíme vám peníze.

    Do 24 hodin

    Po uhrazení platby vás bude kouč kontaktovat do 24 hodin a domluví si s vámi termín koučinku, který vám bude vyhovovat.

    HLEDÁTE SVÉHO KOUČE A NE A NE HO NAJÍT?

    Rádi vám s výběrem pomůžeme!

    Vyplňte váš e-mail a my se s vámi spojíme. Zdarma Vám vybereme kouče, který bude odpovídat vašim požadavkům ohledně tématu, časového rozvržení a dalších parametrů.